reklama

Ponorka už v druhý deň?

Druhý deň sa v mojej „novej práci“ zvýšila hladina napätia. Jednak nás bolo na jeden byt až priveľa a potom Viktor (režisér) prišiel na to, že ako asistent réžie vlastne nič nerobím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Konečne sme sa tedadopracovali k jadru problému: k deľbe pracovného údelu. Mojou úlohouvraj je, aby ma každý v štábe nenávidel. Žiadne dramaturgické úpravypriamo na placi, ani kreatívne odvrávanie, musí sa zo mňa proste stať harpiaštekajúca režisérove príkazy na lenivých povaľačov v štábe. Najnovšie si tedazo mňa každý začal robiť srandu, že som „kreatívna“. 

ŠTÁB
ŠTÁB 


Dnes sme nakrúcali 9. obraz, ktorý výstižne ilustruje Peťovuosamelosť konkrétne pod perinou. Humor scénky sa má nachádzať v tom, žePeťa v činnosti vyruší spadnutie plagátu s Georgom Michaelom. Ozvala somsa hneď po neobvyklom pokyne Viktora (režiséra):

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viktor: „ Ideš rukou pod perinu a párkrát si prehoníš.“

Celkom som zapochybovala o žánri, ktorý točíme. Režisérsa na mňa otočil a pokojne mi vysvetlil:

Viktor: „Anna, keď vedľa mňa sedíš, mám pocit, akoby pri mnesedel kardinál Sokol.“

Presne tak som získala prezývku Sokolík. Ale veď konieckoncov, tabu a predsudky sú veci, na ktorých sa vždy všetci v kine najviacbavíme. Nechám sa teda prekvapiť, čo na scénu povedia diváci.

Najzaujímavejšou udalosťou dnešného dňa bolo líčeniemonokla. Mal ho na starosti Erik, rovnako ako kostýmy, rekvizity a výtvarnú stránku filmu. Navytvorenie mu stačili bežné dámske šminky podľa obľúbeného hesla všetkých lowa no budgetových filmov: pomôž si ako môžeš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Stano a jeho kostym
Stano a jeho kostym 

Líčenie nohy nebolo potrebné o to sa postaral herecStano svojim prirodzeným pádom! Čo tí herci neurobia pre film.

Prirodzene maskovanie
Prirodzene maskovanie 

A aby bolo jasné, kto sú leniví členovia štábu:asistentka réžie a zvukár vysvetľujú škrečkovi jeho postavu: IntroducingJack Skrutkovač.

Jack Skrutkovač
Jack Skrutkovač 


Veľký rešpekt

Veľký rešpekt

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cult film. Žáner je cesta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu